السبت، 26 ديسمبر، 2015

زوج لـ هبة قطب: مراتي مبتستمتعش في العلاقة غير بال







تلقت الدكتورة هبة قطب، استشاري العلاقات الجنسية والأسرية، رسالة صادمة من أحد الأزواج، الذي يشكو من مطالبة زوجته له بالعنف أثناء العلاقة الحميمة، مشيرًا إلى أنها لا تستمع إلا بالضرب.

وردت "قطب"، "هو أحيانًا ده بيزيد الرغبة للمرأة، وهو مش غلط طول ما هو غير مؤذي، إنما لو الضرب أصبح مؤذيا، يبقى الزوج ليه حق الرفض، وعرض الزوجة على طبيب نفسي، حتى لا يتحول الأمر إلى وسواس قهري"





هناك 5 تعليقات:

  1. بجد دكتورة هبه مثل جامد للمراءة الممتعه جنسيا كنت اتمنا انى اقيم مع د هبه علاقه حميمه لشهر اعرفها ايه هو الجنس اللى على حق وكلهبالراحه يعنى مش اتندمى وده طبعا بعد اذن زوجك العزيز وكله بتمنه يعنى كله ماشى لو انتى موافقه راسلينى على صفحتى

    ردحذف
    الردود
    1. هل هذه أخلاق المسلم إنا لله وإنا إليه راجعون

      حذف
  2. حسبنا الله ونعم الوكيل ايها الفاجر القذر لعنك الله اما الدكتورة الفاضلة المحترمة هبة قطب حفظك الله اتعليمك المسلمين اصول العلاقة الشرعية كما ارادها الله ورسوله والتحذير من المحرمات فى هذه العلاقة وانقاذك لبيوت المسلمين من الانهيار بارك الله فيك

    ردحذف
  3. حسبيى الله ونعم الوكيل ليك عين تسال السال دا ياكلب ترضها لماك او اختك او حد من عائلتك ولا انتا مش عندك شرف يافاسق ولا قولت اسال السال دا ومحدش حيعرفنى ونسيت الله مطلع عليك ؟

    ردحذف
  4. واضح ان اللى كاتب الكلام دة كلب

    ردحذف